erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

tanulmányrajzok

2018. október 13. - gond/ol/a

Tegnap a képzőművészeti körön rájöttem valamikre:

 

Először is, hogy a szemem rossz. A festeni kitett zöld üvegpalack és mögötte a zöld drapéria közt nem láttam a válaszvonalat.

 

 

 

Aztán rájöttem , hogy a fél papírt se használtam fel, ami pedig rendelkezésemre állt (az A5-ből)

 

Nagyon óvatosan, aprólékosan rajzoltam egy B8-as grafitceruzával, (a felkínált pittkréta és szénnel szemben)

 

Az egyik tanárunk azt mondta rá, hogy finom, szép grafika...Mit írtam bele? Hát azt, hogy FÉLEK

 

Nekem nem tetszett, abba is hagytam...

 

 

 

Oldalra ültem, onnan jobban látszottak a kontúrok, és tűfilccel rajzolgattam főleg a palack nyakát... (ez most még kisebb lett)

 

 

 

Aztán kipróbáltam a pittkrétát is

 

Hogy végre kitörhessek a bolhaságból

 

Nem ment...

 

Az ember nem léphet ki önmagából

 

Mindenki úgy rajzol, ahogy a bensője diktálja Van, aki lejön az A5-ös papirlapról is...kevés neki. És gyors és lendületes....

 

Ha ilyeneket, így rajzolnék, nem én lennék én...

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5814298749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása