erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

volt egy kertem

2018. szeptember 29. - gond/ol/a

volt egy kertem
nincs már meg
csak úgy mellesleg
ment el a lakással
s folyton az eszembenjár
tán mert nincs helyette
semmi más
egy utcai pad
a Maros-part
de ezek
közös helyek
folyton bezavar
egy idegen arc
vagy egy kutya
ront rám
nincs saját
kertem
ahol csak én
vagyok én
meg a mindenség










A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4214270473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása