erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

foltok tündöklése és bukása

2018. szeptember 22. - gond/ol/a

fehérbe öltöztem
jom kippur van
hosszú nap
bőjtje

rózsák a ruhámon
alul és ujján
fent kis dísszel

nade lejjebb
pont a szívemnél
egy pirosas folt

a korhely
levesem
leettem

vajon hogy
mikor alig ettem
belőle
egy-két kanálnyit

de kifolyt a ruhámra
s később látom
lejjebb is
három pötty
függőlegesen

marják a
gyomromat

hogy tüntethetném
ezeket el?

mindennek
nyoma van

a vétkeknek
különösen

*********************

na és akkor
erre varrjál gombot:

végigimádkoztam
a templomban
a délutánt

ovinu malkenu
atyánk, királyunk
töröld el és tüntesd el 
vétkeinket
és bűnünket
szemed elől

***

este hazamentem

s az ételfoltokat
hiába kerestem

eltűntek
nyomtalan

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1114255149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása