erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

do you understand?

2015. december 21. - gond/ol/a

Àlmomban

a nagybàtyàmmal

vitatkoztam

màr megint

nem hallgattam rà

ahogy az angolt se

tanultam meg

olyan jól

s még akkor

mint s mikor

tanàcsolà

S se az életet

(akàr a halàlt)

 

De I UNDERSTAND!

kiàltottam most neki végre

(erre vàrhatott egész életébe')

s magàhoz ölelt

oly szorosan

(hogy most is érzem)

s megkérdezte:

hàt még emlékszel

régi regényünkre?

 

Mit is felelhettem

hiszen màst se teszek

folyton-folyvàst

mint emlékezek

àlomban és

éberen

múltra és jövőre

 

(ekkorra felébredtem)

 

De én őt igazàn sose értettem

(mint ahogy magamat se)

s mint ahogy most se  teljesen

ezt az àlmom

pedig hogy örült benne

mert elhitte

hogy megérte:

megértem

legalàbb

halàlàban

végre

 

bàr én nem értek

most se semmit

csak érzek

mint mindig

s úgy érzem

àlmomból ébredve

az ölelését

mintha még

most is élne...

 

(S réges régen

megölt

apàm is

véle...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr548329272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása