erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

időjàték

2015. december 20. - gond/ol/a

Ötven év utàn

a fia mosolyàban

talàlta meg

mit is kedvelhetett

az apjàban

ifjúkoràban

 

De őt màr

làtni nem akarnà

s magàt se

làttatni vele

 

legfeljebb

sajàt lànyàval

dicsekedhetne

 

Mert:

elhagy mindannyiunkat

az ifjúsàg édes madara

 

S még jó

ha gyermekeinkben

visszahozza

mindazt

mi miénk volt

valaha

....

De azért

csak az a

régi mosoly

az eredeti

volt az igazi

 

meg azok az

elhamvadt érzések...

mik ezek szerint

mégse

végleg...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr228329270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

337909 2015.12.20. 17:09:51

Szia Aliz! Kellemes ünnepeket. Azt mondod, magyar tanár vagy. 1954-55-ben a Dugonics téri könyvtárban könyvtári olvasásra egy 1001 éjszaka meséi kötet került a kezembe, ha jól emlékszem, az 1930-as évek, A3-as formátumú kiadása. Némileg erotikus volt, szép versek voltak a szövegben. Meg tudnád tenni, hogy érdeklődsz ez után a kiadás után és értesítesz? Lehet, hogy máshol is megtalálom, ha tudom, hogy mit keresek. Lehet, hogy neked, mint magyar tanárnak ez csak olyan nehézség, mint nekem egy mandulagyulladás. :-)

13282 2015.12.20. 18:07:55

Mi évrkig őfiztunk akkoribsn Ezeregyéjszska meséit , mig at nem tudtuk adni Tettsmantiéknak. (TETTAMANTI BÉLS JÓZSEF ATTILA tanàra volt, s a mi csaladunknak baràtja..) de ezek s mes4k voltak, s azt hiszem németul.csak eszembe jutott mosmeg hogy s lanyom épp mostanaban irt egy verset Seherezade cimmel...;) 54/55ben még àlt. Iskolàs voltam.tehàt még nem tanàr. Most meg màr nem.Bölcsészként a Dugonicd teri egyetemi ktarban sokat voltam s 60as években.de ezzel a konyvvel nem talalkoztam.A ktar màr elköltöhött onnan épp a bölcsészkar mellé egy üvegpslotaba. Utàna tudom érdeklődni majd.De ez egy olysn mandulagyulladàsféle aminek nem pontos még a diagnozisa@ :)

13282 2015.12.20. 18:14:11

Bocs.miniokostelefonon irok.es a sok elütest keptelen javitani! :(

337909 2015.12.20. 20:22:20

EZ EGY MAGYAR NYELVŰ KIADÁS VOLT. SIKAMLÓS TÖRTÉNETEK ÉS KELETIES VERSEK VOLTAK A TÖRTÉNETBE ÁGYAZVA. TALÁN 36-OS KIADÁS VOLT. REMÉLEM SIKERED LESZ.

13282 2015.12.20. 21:41:35

Hàààt! Szàmomra elég ismeretlen terep.milyen ktàrban olvastad, az egyetemin? Antológia féleség?

337909 2015.12.20. 22:35:19

A Dugonics téri egyetemi könyvtárban. Egy többkötetes kiadás egyik kötete volt.

13282 2015.12.20. 23:02:31

Hàt ott sok könyv volt. Kérdés kiselejtezték-e? ;) én Apuleiuson meg Babits erotikus versein kivüll màsra nem emlekszem e tàrgykörben.

Mándy Gábor 2015.12.21. 10:06:13

Nagyon jó vers. Te írtad? Én csak annyit szólok hozzá, hogy van egy nemzetközi irodalmi lista, amire elküldhetnéd. irodalom@yahoogroups.com (Ha ez nem menne át: irodalom KUKAC yahoogroups PONT com.) Ez a lista írható és olvasható, bejelentkezés nélkül is, de moderált, hogy reklámok ne kerüljenek fel, és hogy a szerzők közleményei megfelelő sorrendben kövessék egymást. MG

349773 2015.12.21. 12:01:57

8. Csokifalat, próbáld meg itt, nagyon drága. https://www.antikvarium.hu/konyv/j-c-mardrus-az-ezeregy-ejszaka-konyve-iv-toredek-509362

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.12.20. 02:43:25

@Mándy Gábor: nem válaszoltam? közeben megszűnt a nolblog, sőt azóta a nol is, ez import... tehát valószinű a levegőbe irok... egy év után. (mint egyébként majdnem mindent) Persze, hogy én írtam. Ki más? A saját blogomba. Örülök, h jónak találod, én nem vagyok biztos benne, de muszáj (volt )ezt is megirni... s közben az is kiderült, hogy aznnak a "régi, eredeti mosolynak" már nem él a "gazdája:( Nem ismerem azt a nemzetközi listát. Magyarországra se szoktam küldeni a dolgaimat. Hm... (ezért is mondtam,ha a "levegőbe" irok :)
süti beállítások módosítása