erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

csöng a vezetékes telefon...

2015. június 12. - gond/ol/a

a másik szobában, én ennek a végében ülök a számítógépemnél , az íróasztalnál
sietnem kell hogy odaérjek, mielőtt lecsöng, és bekapcsol az üzenetrögzitő
persze ha tudnám, hogy megint valami KFT hiv, nem is sietnék... (el se indulnék)
-két kérdést tennének fel,
-hát ha tényleg 2, akkor hajlandó is vagyok válaszolni,
-az egyik az, hogy mivel főzök : zsírral, étolajjal, vagy olívaolajjal
-a másikra nem kell pontosan válaszolnom, ez a korosztályomra vonatkozna
-de egyből "bevallom", bátran, csak hogy mielőbb szabadulhassak, hogy 69 vagyok
-mire a "kft", akkor ugye nem is hívhat meg egy ELŐADÁSRA?...
-miért? úgy gondolja, hogy aki ennyire öreg, már járni se tud, hogy elmenjen rá...?...
(pedig eddig azt hittem, hogy épp a mi korosztályunkat célozzák meg termékbemutatós(?) "előadásokkal".... persze engem eddig se nagy sikerrel)
........
alig ülök le újra az íróasztalhoz, megint csöng a telefon, (nocsak, bizonyítani kell a járásképességemet?) de ezúttal egy másik kft jelentkezik be (bár ugyanazzal a háttérzajjal), és megint 2 kérdéssel, és csak az egyikre várnak pontos választ, valami edényfélére... de félbemarad a dolog,... a korosztályomra való rákérdezésre már nem is kerül sor!
....
azt hiszem, most már tényleg titkosítom a telefonszámom....
"korosztályom"tól függetlenül!

(2012 , de a helyzet változatlan)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr618328990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

338199 2015.06.12. 17:06:58

Egyszer egy szerencsétlen nő hívott fel, hogy elvihetem valami ingyenes vizsgálatra az autómat. Nyilván sokszor elmondta már a szöveget, olyan gyorsan darálta, hogy szinte levegőt se vett, nem tudtam közbeszólni. A végén megkérdeztem tőle, hogy nem baj, ha nincs is autóm?

Virág elvtárs s.k. 2015.06.12. 17:29:33

1...ezt a geget valamikor régen (amikor még néha néztem TV-t) egy capucinós reklám is eljátszotta. - de kérem, nekem nincs is autóm.....

338199 2015.06.12. 17:43:54

2. Virág elvtárs s.k. Pedig esküszöm, hogy nem loptam, persze az lehet, hogy én is láttam és onnan jött az ihlet, a fene tudja. A poén persze nem is ez volt, hanem az, hogy ezek után megkérdezte, hogy azért elmondhatja a jogorvoslati lehetőségeket is? Hát akkor már mindegy volt, mondtam, vesszen a borjú is, de legalább akkor már nemcsak én nevettem.
süti beállítások módosítása