persze nem tudom, valóban széttáncolták-e, gyanitom, igen, mert fergetegesen ropták az ir és modern tánc koreográfiái szerint a Coincidance táncosai a Grimm mesére - vagy 2 órán át. (bár a mese szerint minden éjjel - ezzel nem lehet vetekedni - s a mesebeli12 helyett 8 elvarázsolt királylány, de itt inkább mi, nézők voltunk "elvarázsolva"
azt hiszem, az ír szteppnek sok rajongója van, (egyet biztos én fogtam ki, a közelemben - mert akkorákat kurjongatott, hogy a hozzá közelebb eső bal fülem, bizony belesajdult és be is dugult...)
én úgy vagyok a tánccal, hogy már minél kevésbé mozgok a lábaimmal úgy, ahogy szeretném, annál inkább -belül- végigtáncolom, amit s ha jó táncosoktól látok...
szerencse, hogy jegyvásárlás közben a kiszűrődő próbájuk hangjai nem riasztottak el, mert az kissé művészietlennek illetve kiforratlannak, nyersnek tűnt- de ez lett az egyetlen beszédes megszólalás a táncjátékban, amikor kihirdeti a kórus , ritmusos beszéddel, hogy közhírré teszik, fejtsék (-sük) meg a széttáncolt cipők titkát, hol és miért táncolják szét éjjelente a cipellőiket a királylányok... (táncolni jobban tudtak, mint beszélni--- de az egész darabba jól beépült a a rész is... a lépéseikben meg nem volt hamis hang...És mozgással (gesztusokkal, mozdulatokkal, mimikával) mindent ki lehet fejezni - érzelmeket, indulatokat, vágyakat jobban is mint szavakkal
de azért a mesét utólag elolvastam... sejteni így is lehetett, hogy mi van... gonosz elvarázsolás, majd happy end...
gyerekek is élvezték. a mesét, a mozgást, a csillogást - hallhatóan. (egyik gimis osztálytársam is ott volt a 8 éves unokájával... hátha egyszer majd én is , ha leszek s lesz még "makói nyár" "nagyoknak és kicsiknek" kicsit azért nagyobbaknak, mint most még párhónapos unokám)