erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

MJAK-jaink

2022. október 04. - gond/ol/a

nehezen de elkezeódődött,,,

múlt hónapban még egész délután telefonáltam (Marosra menet, ott, jövet) hogy mikor, hogy lesz az irodalmi körünk megtartva

mig kiderült, hogy téves időpontot kaptunk (5 órát) a vezetőnk meg 4-t, igy 4 után faképnél hagyott bennünket azaz csak engem, mert ln csak  épp benéztem a ktárba, a többiek 5-re jöttek, de csak azért is -vezető nélkül - megtartottuk,szerintem egész jól....

 

 

beszélgettünk, nomeg felolvasás is volt, a SZeged effekt antológia most jelent meg, abból hallhattam Janáky értelmező felolvasásában lányom verseit, mik a Jelenkorból kerültek bele, majd a sajátját, majd egy társunkát "belezték " ki, nekem tetszett, attól még hogy olyan mintha a múlt században irták volna, de veretes...

na és egy hónap gyorsan eltelt, és ma igaz kevesen, de egy "normális" összejövetelünk volt

engem mindig felpezsdit...

ma pont fél  4re értem be,  mert az előcsarnokban meglepetés kiállitást készitettek elő, és épp egy régi tanitványom képe tetszett a legjobban - mondtam is neki! ( a dádanyja duplán az új biciklijével, a szekrénye balfelére pingálva! - szenzációs:

 

és kis körünk

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1017946168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása