erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

tündérlaki lányok

2019. december 12. - gond/ol/a

 

szünetben hazarohantam a mobilomért (hátha lányom hív) s jtt velem egyvonalban egy pár szintén kabátban,  azt hihették én is haza, végleg? mert a fiü nagyon dohogott, hogy milyen rossz ez a darab, makóiaknak azt hiszik ez is jó, fizethetnének többet.... én nem is értem, mi baja volt, jó a darab, s jól is játszottak....nyilván nem helyeseltem,,, az ő székük üres maradt, én még időben visszatértem

tetszett... bár az előadás végén egy másik férfi meg azt mondta a családjának, hogy ha jobb lett volna a rendezés, meg jobbak a színészek...

nem értem, nekem tetszett, és sokaknak tetszhetett, mert vastapsot is kaptak...

persze Heltai korába kell helyezkednünk,hogy minden érthető és átárezhető legyen....



A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4315350070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása