erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

in memoriam Ollexik Viktor

2020. augusztus 12. - gond/ol/a

 valamennyi igazgatóm közt - most igy visszatekintve - mégis csak ő volt a legemberségesebb - pályakezdésem sőt érettségim igazgatója

akkoriban kérdezte egy ismerősöm, mikor tanitani kezdtem, na és milyen az igazgatód, nem is értettem a kérdését,hirtelen, hát számit ez? Az ember tanit és hagyják tanitani....igazgatótól függetlenül (ő hagyott)

igaz, néha látogatott egy-egy irodalomórámat, de mindig élvezte, szuperlativusokban beszélt róla,, hogy már-már művészet amit csinálok----

sőt, az is visszakerült a fülembe, hogy egyszer volt magyar tanáromnak velem példálózott, mikor "mélyebb" tanításra akarta ösztönözni. Ő persze visszavágott, hogy nekem csak az a dolgom (akkor még nem volt családom) Csak anyámra kellett "vigyáznom", bár ki voltam szolgáltatva az ő egészségi (hangulati) hullámzásainak... De ő ebben is elnéző volt velem. Akkor tanultam meg, tőle ezt a kifejezést VIS MAJOR. ezzel intézte el ha nem tudtam valahova elutazni anyám állapota miatt (igy pl egy tanároknak szervezett pécsi jutalomkirándulásra sem...ahol - milyen érdekes az élet- a helyettem menő kolleganőm, megismerkedett leendő férjével, kivel ma is boldogan élnek...persze ma már unokák is vannak..de szerencsére nekem is lett! :) Az élet fordulatai kiszámithatatlanok...

az én kedves igazgatóm toleráns és bölcs ember volt

talán azért is , mert nagyon rosszul látott

de a belső szeme nyitva volt!

tablónkon

 

(nincs külön  kép róla, csak a tablóképem teszem fel, ott láthat: mint igazgató - bár 3 évig megelőzte Marczis Vilmos, de ő egy külön történet lenne(

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1516137968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása