erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Faragó Buci is elment

2024. február 08. - gond/ol/a

 fölváltva küldjük a gyászüzeneteket? S M régi oszttársammal?

legutóbb én Somlai Kláriról . most meg ő irja

"Nagyon szomorú vagyok. Faragó Buci is elment."

Én úgy tudtam, hogy csak a lába miatt nem járt ki már egy pár éve...

(Mondta is a legútóbbi találkozónkon, (2021. szeptemberében) hogy műteni fogják, de félt is tőle...)

Elhozott egy régi fotóalbumot, s abból mutatott egy közös osztálybeli képet ezzel:  "Gyere ide, Juli, nézd meg, milyen szép voltál!' .

Le is fotóztam...a fotót:

 

Igen, mögöttem ült, kicsit hadart, de elég sokat beszélgettünk, kedves, közvetlen, jóndulató lány volt

(at anyukája egyébként barátnője volt az én Lili  nagynénémnek)

(a nagyapja meg a hires Lélek cukrász---)

 

hiányozni fog, már ő is....... a "brancsból"....

ezen a ballagás előtti kirándulási fotón valamin töri a fejét....

hovatovább már csak én  és az előttem levő M Márta élünk...)

 




A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6118321369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása