erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Vajda Mihály, Petri és én

2023. november 28. - gond/ol/a

Meghalt V M filozófus

rengeteg sajnálkozó és közvetlenhangú baráti megemlékezés olvasható róla

sajnálom, hogy én nem ismerhettem, bár egyszer láttam a Múvész mozi pénuztárában, előttem állt

sajnos nem jegyeztem meg milyen filmet is néztünk...

különleges volt , megjelenésében is, valaki

de látom, tudom, olvastam, nem csak...

 

nyilván halála kapcsán, elgondolkodva,  firkantottam le ezeklet a sorokat :

HA LEJÁR AZ IDŐ/D/

NINCS MIT TENNI

 

NODE ADDIG...!

 

Vajda Petri  halálára "érettségi dolgozatában" utal rá sőt erre épiti a szövegét,  Petri utolsó kötetére (miről nem tudtam, de a cime, amit az

emlékezés cimében is idéz:  AMIG LEHET

(értsd: ADDIG )

Az AMIG LEHET többnyire halálversek

s milyen brutálisan szókimondók

(bátorságot lehet belőlük meriteni! milyen óvatosak hozzá képest az enyémek)

 

de hát éljünk, addig, amig lehet, ezt üzenik... Petri is, és általa a most elmenő Vajda,,,

 

 

fogadjunk szót (nekik)....

...AMIG LEHET!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3218269477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása