erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

hatvanas évek

2023. január 17. - gond/ol/a

 a hatvanas években voltam fiatal

még gimnazista, majd egyetemista 

kezdő tanár és világutazó...

reményteli évek voltak?

maga a beteljesülés!

csak szokás szerint

nem vettem észre...

 

mert el voltam foglalva

tanultam, tanítottam,

olvastam, tapasztaltam,

barátkoztam - álmodoztam

soha többé annyit

 

csak akkor még nem tudtam!

öntudatlan voltam,

a boldogságra is

 

hogy is hihettem

hogy lehet ez 

még jobb is

 

nem lett....

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5818027962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása