erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

advent 2

2022. december 04. - gond/ol/a

 

 



 

lelket megérintő adventi ünnepségen voltam,

és utólag döbbentem rá - talán nem szerénytelenül,  - hogy ezek létrehozóiban. a lelkükben egy kicsit tán én is benne voltam, ha máshogy nem közvetve...hiszen Döme Mari osztályfőnöke voltam 4 évig, SZalma Tomi meg diákszinpadosom...

 

 

Szalma Tamás szinmúvész, mint Makón született és nevelkedett ... mondott rövid beszédet, és Nagy László Adjon az istenét..olyan átéléssel, mintha Nagy l állt volna előttünk, olyan volt a taglása s a bensőségessége...

 

 

a műsort meg Döme Mari tánccsoportja szolgáltatta, (nem sokat láttam belőle) de a végén egy Koncz Zsuzsa száma a Békéről adott hangos hátteret egy közös és felemelő béke-táncnak

 

joggal mondta a műsorközlő, hogy megérintette ő is a lelkünket....

a 2, gyertyát gyújtottuk, a reményét! (nem azért mondom,., iiletve AZÉRT)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4217994840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása