erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

PROGRAMPONTOK 2009

2022. október 04. - gond/ol/a

a mai napom elég gazdag volt programokban, legalábbis a második fele, úgy hogy most vagy kiválasztok egy "lineát" megírni akkurátusan

vagy átfutok vázlatosan valamennyin esetleg majdnem valamennyin - hiszen ha mindent meg akarnánk írni, ami történik, amúgy se maradna idő arra, hogy megtörténhessék...)

olyan hűvös lett, hogy ebéd után hazaiszkoltam, és nem is volt nagy kedvem kimozdulni (bár a lakásban sem volt túl meleg...)

de aztán megembereltem magam, hiszem mára lett kitűzve a Kecskeméti Ármin Társaság megalapítása... kicsit késtem is, így lettek/-ünk velem együtt 7ből 8an. (az alapításhoz kell még 2 fő, de meglesz, és remélünk később pártoló tagokat is - főleg a Makóról elszármazó zsidó (vagy nemzsidó) polgárokban...

aztán bementem a könyvtárba, van ott egy (szintén Makóról elszármazott) (amatőr) grafikus kiállítása, és -emlékeztem, hogy a makói régi neológ zsinagógáról (valószínű képeslapjáról) is készített egy csinos kis rajzot, gondoltam - stílszerűen - lefotózóm, ha már úgyis a zsinagóga megalapitásának centenáriumára készülünk a Társaság alapításával is.

 

aztán meg már gyülekeztek az érdeklődök a könyvbemutatóra, Jámborné Balog Tünde és a Liget mondtak  kölcsönösen szépeket és azért tartalmasakat is egymásnak illetve nekünk, a figyelmes és megilletődött(?)hallgatóságnak... (hiszen egy kicsit még nekünk is bókoltak)

 

 

aztán mire hazaértem, épp jött egy sms lyányomtól, akikről úgy tudtam hogy Gábor György könyvbemutatójára mentek, ahova hívták őket, s ahol Heller Ágnes beszélt vele új könyvéről - majd a Magyar Narancs szülinapi bulijára... de  az sms-ből kiderült hogy most ők nem mentek -mégse sehova - "dolgoztak" otthon...

 

később kaptam egy telefont is, hogy az ATV most adja le a pár hete felvett Havas féle Hőmérő-t: amiben vejem is "közreműködött" -  a kisebbségek (konkrétan most: cigányok , zsidók asszimilációjáról és/vagy integrációjáról készült műsorban

az m2-n most megy egy jó film, de elveszett a távirányító (hol lehet?), fogalmam sincs mi ez  a film... amerikai nők balsorsai Párisban...

bár itt a neten is megnézhetném, a www.port.hu  -n

álmos vagyok viszont, következő programpont: alvás

(azt hiszem legközelebb csak egy pontot választok ki, és dolgozok fel alaposabban...

most viszont az alvást választom... (szó nélkül)...

 

 

 

 

 

 

2009. okt. 2. 22:11 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: kapcsolatokkonyvkonyvtarMAKO

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8717946388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása