erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

...BESZÖKÖTT AZ ŐSZ 2009

2022. október 02. - gond/ol/a

 

 

 tegnap Makóra is beszökött az ősz...

(mint valaha Ady Párisába)

épp a Sparból jöttem a biciklimen, amikor a Főtér sarkához érve, a Bérpalotával szemben, megcsapott a szele...

pedig tegnap még nyár volt (s "még alig"... Berzsenyivel)

régebben szerettem az őszt...

de ahogy életem őszébe (vagy már telébe?) érek, egyre kevésbé...

melegre, napsütésre vágyom!

bár vettem egy őszi színekben "pompázó" blézert

lányom is ma teljesen őszi szinekbe, és kalapba(!) öltözve érkezett

 meg Pestről

 

 

ő egész kis korában "mindenszínű"-nek titulálta az őszt, :

 

Az évszakok színei 

A tél fehér
Mint a hó

A tavasz zöld
mint a természet

A nyár kék
mint a felhő nélküli ég

Az ősz minden színű
mint a lehulló levél.

1993. június 3.

Én - most- nem szeretem az őszt---de hát júniusban és 9 évesen, meg még pár éve is - én is másképp gondoltam még az őszre!

jobb szeretnék meleget, és napsugárzást, verőfényt..nem ezt a lefelé menést...hidegbe, sötétbe... (máris olyan korán van este...)

 

 

 

aliz2. :: 2009. okt. 1. 21:54 :: 2 komment :: Címkék: epizodidojaraskolteszetlanyomvaltozasok

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4917944806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása