erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

"csak" egy tanárom

2020. január 09. - gond/ol/a

már megint arat a halál...

 

az előbb láttam volt tanárom nevét, fel is lélegeztem, végre  irt valamit, aztán látom, a családja a halálhirét jelenti be

 

84. életében

 

alig öregebb nálam egész fiatalon kezdett tanítani leningrádi egyetemről jövet haza... ő volt az első aki magnót hozott be az órájára

 

 

 

érdekes módon közel kerültünk egymáshoz aránylag a tanitása után jóval, nagyon kedves volt,....és őszinte

 

pár éve komoly műtétje volt, de abból úgy tudtam kigyógyult (?)

 

lehet hogy az vitte el?

 

ebben a korban már minden lehet

 

lassan tényleg nincs tanárom, idestova kortársaim is alig (vagy megroggyanva)

 

akkor temetik, s Rákoskereszturon ahol dédapám (Barber) is, megfordult a fejemben hogy elmennék a temetésére, ha már úgyis fönt vagyok akkor

 

de lányom megjegyezte, nem állt hozzám olyan közel (? ) (hát tényleg csak a Tanárom volt), meg lnem is úgy neveltem őt se , hogy temetésekre járunk, (egy kislányt?)  de (tényleg nem, és nem is birok.... ) na jó, gondolatban megint ott leszek, már egy temető a fejem, a szívem, ha belegondolok

 

***

 

2017 november 27én et irta nekem:

 

"Julika ! Nem akarok udvariatlan lenni, de a kor nem mindig használ nekünk, nemcsak a szépség vonatkozásában. Esetleg tekintetünk az árulja el, hogy gyanakvóbbak lettünk. Egyet tehetünk, továbbra is azt mondom: bízom benned és szeretlek: ölellek:Jakócs Dániel "


MÉG EKKOR IS TANITOTT. FIGYELMEZTETETT VALAMIRE ÉS TANITOTT: SZERETETTEL:

 

 

 

de az a tekintet......

 

 

az a két tekintet,

 

....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5715399956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása