erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ezek a (szomorú) fiatalok

2024. január 29. - gond/ol/a

 hát nem voltam egyedül, "magányos farkasként"

a kor volt , lehetett ilyen, aminek én is gyermeke

 

nézek részletet az 1967es Ezek a fiatalok cimű filmből

 a zenét hallgató tömeg, véletlen se mosolyog senki:

 

a főszomorű az énekes Koncz Zsuzsa:

 

 

(már értem miért mondta a kisunokaöcsém ekkoriban, hogy hasonlitok a Koncz Zsuzsára, de csak ha mosolyog - ha egyáltalán láthatta mosolyogni :)

 

na és a dekadens szöveg? 

 

Találkoztam egy lánnyal. Szomorú volt.

Igy beszélt:

...

nem akarok semmit...

már nem kérdezek...

nem akarok látni...

nem akarok sírni...

már nem változok...

oly fáradt vagyok...

feladom a harcot...

feladom az álmom...

 

Igy szólt a lány

 

 

hááát, mit mondjak,,,

semmin se csodálkozom!

"

 

roko

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3518313749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása