erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Bozsogi Attila 85

2023. szeptember 25. - gond/ol/a

 Bozsogi Attilánk jubilált a könyvtárban

85. évébe lépett (ő is öregiti magát mert csak 84-nek számit)

25 éve ir

és 70 éve zenél...

persze, hogy elmentem, külön meg is hivott messingeren...

korán mentem , (legyen helyem, ha nem is elől, ott a szoros barátok ülhettek) de szélen 

még ő se volt ott

majd  hirtelen megjelent egy lezser  öltözékben

de bemennve egy szobába onnan kezdésre tökáletes elegancáiban bújt elő, szmokingban

 

 

 

 

verseit olvasta fel

 

 

 

elég változatos tematikában: egy hajláktalanról, egy eszelősről, anyjáról, unokáiról, régi szerelméről, barátjáról,...szóval fontos dolgokról...

majd fehér szmokingra váltva szünet után 50 éves zenei jubilleuma koncertjének filmfelvételére tért vissza

sajnos időközben sokan leléptek (nem birván ki a két és félórát)

mit igy kommentált valaki:

Bozsogi Attila müsora 18.45-kor ért véget. Búcsú szavai: A fiataloké a jövő, nincs már rám szükség, hisz alig vagyunk. Tényleg megfogyatkozott a végére az addig sem sok néző.

(én is eljöttem 10 perccel a vége előtt, hogy még elérjem a boltot zárás előtt - de sajnálom)

 

 

 

azért elégedett lehetett, mert ezt irta pár napra rá a facebookra:

BOZSOGI ATTILA HÁRMAS ÜNNEPE MAKÓN!
1.- 2023. 09-16-ÁN 84 ÉVVEL EZELŐTT SZÜLETTEM,
TEHÁT EKKOR LÉPTEM BE A 85 ÉVESEK
TÁBORÁBA.
2.-25 ÉVES JUBÍLEUMOM! /EKKOR KEZDTEM ÍRNI VERSEKET, PRÓZÁKAT, ELBESZÉLÉSEKET, KRITIKÁKAT, REGÉNYEKET/!
3. ZENÉSZ-PÁLYAFUTÁSOM 70-IK JUBÍLEUMÁT ÜNNEPELTEM EZEN A NAPON!
MAKÓ VÁROSBAN, ÉS A JÁRÁSBAN ILYEN MÉG SOHA NEM V OLT!
ELKÉPZELHETŐ, HOGY NAGYON SOK IDŐ ELTELIK, MIKORÁRA, VALAKI ELÉRI EZT A BRAVÚROS ÉVFORDULÓT!
A SZÉPSZÁMÚ KÖZÖNSÉG EGYÜTT ÜNNEPELT VELEM!

 

szept 16

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2518221707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása