erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

in memoriam Vágó

2023. május 02. - gond/ol/a

 napok óta meghalt, váratlanul, 74 évesen

és még nem reagáltam rá

tán mert tőlem is eltávolodott (be kell valljam)

kvizműsorait kedveltem annak idején, rátermett volt (bár néha tán fölényes, bár inkább barátságos ( (Egyébként mostanában derült ki, hogy milyen nehéz, szigoritott körülmények közt dolgozott, biztositási óvatosságból...)

egyébként a lexikális tudás fitogtatásának sose voltam hive, meg a választásos kérdésadásoknak sem (ahol a szerencse is szerepet játszik) (Legyen őn is milliomos? - egyébként hol vagyunk már ettől...az inflációinkkal is)

hallottam róla, hogy milyen élesen szemben áll - -mint megrögzött ateista, mindenfajta spiritualitással, ő is alapitotta a szkeptikusok társaságát (ez se tetszett benne - na de miért is izgatták ennyire effajta kérdések,,, gyanús, lehet, hogy magát is meggyőznie, erősitenie kellett)

hiszen anyai ágon zsidó volt,s szerintem a zsidókban (mutatok itt magamra) mindig kell , hogy legyen valami spirituális elkötelezettség is, azt hiszem, anyukája holokauszt túlélő, volt, de fia kitért...

mégis csak egy olyan helyről van közös képünk, ahova én legalább is a holokauszt miatt vetődhettem (párszor, a Szabadság térre, a z Eleven emlékmű mellé (kontra amiatt a szörnyű magyarmentő, történelemhamisító emlékmű elleni tiltakozásul (beszélni is felkértek, az én deportálási történetemmel, de azt már nem vállaltam, viszont jó volt itt ücsörögni, s mást hallgatni (meg pl az örömódát is énekelni Fischer Ádám vezetése alatt)

igy "politizálok" én ? Ő viszont erősen beállt a DK pártpolitikájába sajnos

a képen itt bal szélen ül csikos trikóban, én meg a harmadik  vagyok...


ja, láttam-hallottam egyszer Makón szabad téren a Favágók zenekarban is gitározni, énekelni

jól

vidám, derűs ember volt

nem is értem miért ment el viszonylag korán

(állitólag utolsó fb bejegyzését Lendvai Ildikónak irta, s a pápáról, hogy a látogatása  - mint annak idején a kubai - nem jelentheti a látogatott ország hivatalos politikájának az elfogadását (?) ebben L.I.val egy véleményen volt. De I. már hiába várt válaszüzenetére válaszra

a többi néma csend....

(tán jobb lett volna előtte is....)

sajnálom, nyugodjon békében, mondanám de nyughatatlan embereknek, szerintem nem ez a legtalálóbb óhaj!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1218115392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása