erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

UNOKÁM 2012

2022. december 07. - gond/ol/a

 végre találkoztam az unokámmal… 

 

 

 

 



 

és most nem tudok visszafogott nagymama lenni (egyáltalán, lehet visszafogott egy nagymama?!:)

 



 

mert nem tudok betelni vele, csináltam is egy csomo fotót (bár inkább mozgóképet kellett volna), 

 

 

 

 



 

 

 megfigyeltem, hogy ha egy percen belül több fotót is készitek róla, akkor is minden fotón más az arca, annyira sokféle ill. gazdag. ez egyébként szembe tűnt, úgyhogy 1-2 kép alapján én se tudtam elképzelni milyen is már... s ha most felteszek ide 1-2 képet , ugyanaz helyzet.. 

engem leginkább a mosolya bűvöl el, ahogy személyesen neked szól ez a mosoly, már-már nevetés, micsoda eredendő bizalom ez!

 

 

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2917996488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása