erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

TÜKÖRKÉPEK 2011

2022. június 08. - gond/ol/a

 

 

a könyvtárban tükörképek vártak

 

egy kiállitás falain

 

 

aztán folyóiratban, az új Kalligramban, amiben, már tudtam, megjelent lányom is,  most versekkel - látom is a tartalomjegyzékben:


 

 

azért nagyon meglepődtem, ahogy kinyitottam a két versnél a folyóiratot , a 24-25. oldalakon. először azt hittem, sajtóhiba, a fehér, elsőre olvashatatlan nyomat...



később jöttem rá, hogy milyen ötletes, tartalomnak megfelelő trükkös tükrös játék ez a tükörirás..."Pontos tükörkép") (sőt még a portréfotó is tükrösen meg van forditva)

(a kalligram mindig remekül illusztrál, korábban egy-egy novelláját is, igaz, azokat fotókkal)

Jó, hogy legalább a könyvtárban el tudom olvasni az irodalmi folyóiratokat...

 

 

az egész városban nem lehet vásárolni, egyet se. (És sajnos itt is, csak aktuális számokat. Régi évfolyamokat már nem... "nincs rá igény"...(?!) (nekem még lesz "igényem" a közeljövőben Jelenkorra, Ex Symposionra,Műútra, Holmira, Tiszatájra, Beszélőre, Irodalmi Jelenre, ÉSre (mostanában ezekben jelentek ill. jelennek meg irásai lányomnak (ha nem hagytam ki semmit) - de azért persze mást is szivesen olvasok belőlük..., most is, pl. a Kalligrammból Tőzsér Árpád remek naplójegyzeteit 2000-ből... A naplók naplóját, Kicsit -bevallottan is - mára is... bár - halkan jegyzem meg - talán még érdekfeszitőbb is)

 

 

ez is tükör. (?)

 

 

 



 

a műalkotás tükörben  nem csak én látszom a fényképezőgépemmel, hanem a háttérben a kiállitó Bertus Barcza Anikó (valahai tanitványom)pasztelljei is...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2117851569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása