erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

kubinyi székelykapuiban

2019. október 21. - gond/ol/a

mielőtt lebontották a kiállitást (ó de szomorú látvány) a Kubinyi lányok rendhagyó tárlatvezetést tartottak néhányunknak (rajzszakkörösök is kijöttünk a múhelyünkből)...nagy élmény volt, mert igazán személyes is, és egy kicsit belülről is élvezhettük a mukafolyamatokat, az élet utat is....


én még a székelykapuba is beálltam... az összes odaképzelt lelki tisztító hozadékkal együtt (selfizni próbáltam, de szobrászművészünk megszánt és ő fotózott le, a homály nem az ő hibája, hanem a mobilomé)



s én is lefotóztam őt a másik székelykapuban



****

egyébként akkora az érdeklődésem,  látom, hogy majdnem belebújok a képekbe (mögé , alá) hiába,, nagyon nagyon tetszettek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7315242856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása