erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

aug 20-i sej-haj

2023. augusztus 22. - gond/ol/a

 

 idén négy napra sikeredett...

 koncertek, egy erdélyi népi együttes, plusz még nemzetközi fúvóstalálkozó

nagyon hézagosan mentem ki rájuk

első nap Sz Csilla mindig "fergetegesnek" hirdetett s tán valóban is olyan - koncertjére a Banddal..


 

bár én nem szeretem az átiratokat... de kezdem megszokni, annál is inkább mert mindig ugyanazokat játssza

az igazán megható ahogy Makóra mindig s gyakran "haza" jön, s ahogy ragaszkodik földijeihez is...

 

másnap volt a Blackbird , egyre jobban belejöttek a Beatleess utánzásba, velünk együtt




volt  egy iszonyat zsúfolt és hangos Caramel koncert, szinte kibirhatatlan a tömeg meg a hangerő miatt

 

 

 

 

minek csúcsaknt a végén belém hajtott egy biciklin egy fiú , nem tudni a szájából vagy egy pohárból ömlött  mellettem az ital? de szerencsére nem borultunk, egy csomó lány közrefogott, nem lett bajom?, jól vagyok?,, persze  semmi baj, de holnap nem jövök ki - fogadkoztam. aztán mégis

úgyis az ablakon már behallatszott Nagy Fero meg a Beatricéje, fel is értem még rá, viszont bennük kellemesen csalódtam, az erejükben meg a ritmusukban, 

 

 

 

meg az egész este is jól alakult, csupa kedves emberrel, nomeg a tüzijáték, amit ülve nézhettünk, szinte megható is volt a végén...a Himnusszal

 

 

 

és minden jó ha jó a vége, de azért én jobb szeretem a hétköznapokat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7818198605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása