erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

hagymafesztivál 2. nap

2022. október 10. - gond/ol/a

 

kimentem nappal, de délelőtt élvezhetetlen volt a zene, (ami csalódás volt, mert szerettem őket régebben, más felállásban, más  s főleg női hangokkal)  

elmentem rendesen ebédelni.

aztán jött a Zanzibár. ő se veszitett (sokat az erejéből - mármint énekesnője...mégha azt is harsosgja még mindig, hogy "NEM VAGYOK TÖKÉLETES"

 

 

 

utána este meg valami olyan jelenségnek voltam tanuja, ami egyedülállő, egész fiatal gyerekek (épphogy nem gimisták de gimista életérzéssel) ugráltak üvöltöztek a szinpadon, ritmusra, és a szövegeiket velÜk együtt harsogta a lehető legfiatalabb korosztály a hallhatóságban, (szúlői felügyelettel) pl ilyeneket: NEM MEGYEK IDŐBEN HAZA, NEM LESZ BELŐLEM FELNŐTT SOHA" hm.. igazán ámultam rajtuk vagy MÉRT TUDOK ANNYI MINDENT, MÉRT NEM ÉRTEK SEMMIT SEM?"....VAGY A KEDVENCEM: A LEGJOBB VERZIÓJA ÖNMAGAMNAK ÉN VAGYOK....

 



szept 10

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7417951480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása