erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

költészetnap Makón

2021. április 11. - gond/ol/a

 tegnap felirtam, hogy csak minden másnap megyek el otthonról, mert kifáradok

s milyen jó, hogy már ma délután meggondoltam magam, és kimozdultam

erőt véve magamon

gyönyörű, napsütéses, tulipános idő volt

 


 

s bár a Glorius egyszerűen bezárt (pedig 4-ig kellene legyen kihordásos ebédjük s én ebben reménykedtem ) hiába

de csupa kellemes meglepetés ért

először a csodás költészetnapi plakátok, József  Attila kéziratokkal, portrékkal..


 

aztán épp a Glorius előtt a padokra ragasztott versek...

a megkoszorúzott József Attila szobor


 

aztán már direkt a könyvtárhoz mentem , ott a kirakatok valóban tele költészettel! - . de ez semmi..


 

a szökőkút felől a megafonból is merő költészet zúdul ki

arra mentem hát, s  az első (vizuális)  meglepetés ez volt


s a fa alatt a lányom neve is!


 

aztán odajött a kultúrház igazgatója mondta, hogy a padokon is megtalálható  egy versével 

minek egy másodpéldányát át is adta...

úgyhogy lányommal ill, Rigó Jancsival ünnepeltem tovább a költészet előnapját:


a szökőkút kidekorálva a költő képeivel...


előtte lapok A szépség koldusából


 

na és...persze körbe az üvegkalitkák tárlók gyanánt

 


 

szép  és élvezetes

bravo Makó, bravó Költészetnap

éljen!

a ma 116 éves József Attilánkkal  egyetemben....

fittyet hányva holmi virusnak

(jelzem, megirigyeltem a szervezők aktuális költészetnapi maszkját, megpróbálok szerezni...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2416497082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása