erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

kántorkoncert Bécsben

2020. december 02. - gond/ol/a

 

 nem győzök elég hálás lenni, ezeknek az online közvetitésekért!

most pl Bécsből láthattam kántorkoncertet




(új lehet viszonylag ez a zsinagóga  -  a mutatott belső képek alapján, mindenesetre én amikor Bécsben voltam, többször is, egyszer se mentem el egy zsinagógába se, s megbocsáthatatlan módon, azt se tudtam hol vannak - igaz a Stephansdom előtt nap mint nap elmentem, mert arrafelé laktak a nagybátyámék, (értelemszerűen én is) de oda se léptem be...milyen balga az ember fiatalon, mi mindent hagy ki, mi minden mellett megy el, ami fontos lehet, és később pótolhatatlan)

nos, most  két kántor énekelt, a bécsi, és a Nográdink a Frankelből, akit jól ismerünk, operai stentori hangja van (azért a duók esetében mintha kicsit visszafogta volna a magáét)

 


majdnem csupa ismert dallamot hallhattunk, én nagyon élveztem , olykor még velük is énekeltem... önfeledten...bevallom...

jól esett!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5316315802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása