erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

talált szöveg

2019. július 05. - gond/ol/a

egy gyönyörű szövegtöredéket találtam, szinte a semmiből hullott elém, rá is tapostam, már majdnem kidobtam... kék irólap lehetett, elszakadt, összegyűrödött, de az én még egykori gyöngybetűeimmel vannak ráirva a csodás sorok, azt nem is tudom , az én fejemben születtek-e meg eredetileg csak valahonnan irtam, de nem bánnám, ha az enyémek lennének, elfogadnám örömmel - a googleban hiába kerestem nyomára, de amikor leirtam, még nem is lehetett google)


ahol nem tudom elolvasni ott a szakadások miatt van, a betűk gyöngyök )/




ÉS azután? - Azután elmaradt, abbamaradt valami. Torz szavak, képek villannak, oly érdekesek, hogy álmomból s felébresztenek, szavak, rejtvények, furcsa szakadás. És azután? Nincs, sosincs folytatás

Nincs folytatás! . és élnek a szavak, mnt egy-egy álló, gazdag pillanat, az élet egy-egy gyors jelenete, bekeretezve a nagy semmibe, nézhetem őket,  ,,,,,,????? bennük a halált
?????? a szörnyű butaság

Egész életemben
elfelejtettem örülni

A fáknak sok tavasza van, nekünk csak egy



túlodalon:

Előbb másokkal van az ember

Aztán meg a...

S egyszercsak maga se



Azt hiszem nem az én "alkotásom", mégse , jobb (sajnos) :(  de nem lehet véletlen, hogy kimásoltam... részben az én gondolataim is, akárhogyis



junius 23

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5314926568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása