erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Buci temetéséről

2024. február 14. - gond/ol/a

 

 elmentem Buci temetésére...

vittem egy bokornyi fehér krizantémot, mit szerencsére elvettek tőlem, mikor szállitották a koszorúkat

már sokan ácsorogtak, de senkinél nem láttam virágot

nem ismerem a keresztény szokásokat, a római katolikus temetőben voltunk de a görög katolikus pap búcsúztatott, ott laktak a szomszédban , s oda is jártak a misékre

épp szembetalálkoztunk s én jónapot mondtam miközben ő dicsértesséket kb egyszerre...

(hanukakor beszéltünk, lehet h felismert)

gyönyörűen beszélt a pap, valósággal megidézte Bucit, közelre hozta, még egyszer újra

igazán megható volt

 



 

osztálytársak (pedig minket is megemlitett a búcsúbeszéd) csak öten voltunk...

két fiú és három lány

 



 

a sirásásra már nem akartam elmenni (egyébként a sirások már előbb is odajöttek trécselni!) de besodródtunk Arival,,. később a szűk sirok közt kiosontunk oldalt, én már csak akkor mikor épp azt énekeltek a befedett sirnál

hogy a zsidók megfeszítették---

hm.. hát igen (?), a zsidó Jézust...

 

 A LEGSZEBB mondat viszont amit nagyon meg akartam jegyezni, Buciról ez volt:

az emberekkel élt az emberekért

 

ennél többet ember nem is érhet el!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr218325999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása