erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

marosvidéki karácsony

2023. december 17. - gond/ol/a

 a szokásos zsúfoltság fogadott a ktárban,de azért jutott egy szoros szék, szélen, oszlopnál

a rendkivüli pedig egy fantasztikus teritett diszitett asztal volt főhelyen,,, 

 



 

pedig még a csodás sütik nem is voltak rajta (az májd a folyóirat bemutató után csak...)

 

 

 




 

 

nem kaptam kedvet a megvételre, (pedig az illusztrációk csupa művtelepi alkotásillusztrációk...az érdekelne                 

 

 

 

KIMARADT BELŐLE AZÉN MAROSVHELYI LÖWINGER ROKONAIM KRÓNIKÁJA, (ez frusztrálhatott?) MERT ÚGY ELFUTOTT AZ IDŐ, HOGY ÉSZRE SE VETTEM

DE nem baj, majd legközelebb

most rákérdeztem a kézirat leadási határidejére febr 1

)dr Gonda nagyapáé főleg politikusként meg jan közepe, dolgozni kell -  ne irjak csak ide azaz majdnem a levegőbe)

 

ettem finom mákos bejglit, pogácsát , meg pár szaloncukrot!

meg beszélgettem pár régi ismerőssel...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2218282867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása