erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a láthatatlan koncert

2023. december 04. - gond/ol/a

 

 időben érkeztem, de már tömve volt a Korona diszterem, többen álltak is

 

de csináltak nekem egy helyet, hátul, miről aztán félreálltam egy időre, mert nem láttam semmit

csak a csillogó csillárokat...azokban gyönyörködtem

 



 

 

beleesett a Varga balatt diótöröje is, legalább a karjaikat láttam,

 

 

de a hangversenyt inkább csak hallgattam, 

pedig mozogtak jópáran a szinpadon

Biró Anita legnagyobb érdeme, hogy tanitványai mellette maradnak, ill viszajönnek együtt muzsikálni

olyannyira, hogy most már egyesületet is alapítottak

 



 

 

)remélem nem bomlanak fel, mint mi....a Kecskeméti Árminunkkal)

a kezdődarab elvarázsoló volt, akkor sötét is volt

egyébként többnyire a csillogó csillárokban gyönyörködem

volt még egy gyönyörű Sibelius darab is...

amúgy elég egyenetlen volt a nivő, de nem birálok már mindig

nagy volt a siker, örömmámorban úszott az egész zsúfolt nézőtér

 

(honnan csak a balettos gyerekek hozzátartozói hagyták el idúközben a szint- na már megint birálok...)

 

ja, és a lényeget kihagytam

pedig ez esett a legjobban

a székekre le volt rakva egy nyomtatott lap, három karácsonyi dal szövegével

ezt énekeltük, közösen, kieresztettem a hangom, de nem hallatszott ki szerencsére , annyian voltunk...de jó volt énekelni (szoktam, a héberdalokat is otthon, zoomon, a kórussal, lányommal...ki épp a koncert végszavára/hangjára hivott)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2118273233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása