erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

mozi a parkban

2023. augusztus 20. - gond/ol/a

 

 különleges esemény szinhelye volt a Hagymatikum előtti park a kamarahangverseny után,

 nem akartam, de ottragadtam, (ha már itt voltam) mivel találtam széket is, a tanácsolt pokrócok közt


 

igazi volt

filmet vetitettek,


 

 a Mamma Miát, mit nem értettem teljesen, mert én annak idején a második részét láttam (a bugyuta és zavaros történetnek) de az Abba zene elvitt magával...


 

meg mondom, a különleges hangulat is.,


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2218197481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása