erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Békefi László és nagyapja Kann Lipót a Magyarságban (1941)

2023. április 21. - gond/ol/a

beütöttem, Kann Lipót nevét és unokájához Békefi Lászlóhoz kapcsolódóan borzalmas, botrányos cikket találtam az Arcanumon

 

 

no a MAGYARSÁG ciműben és 1941 novemberében...sejthető hangvétellel   - főleg az antiszemitizmus gyűlöletes , alpári hangján

 

nem számit, hogy már apja Antal is kikeresztelkedett, mielőtt elvette fia későbbi anyját a keresztény magyar színésznőt...

kit elvesztett születésekor és tüdőbeteg apját is korán

igy meglehet, hogy tényleg nem tudott a nagyapjáról Kann Lipótról, ki viszont nem volt ortodox rabbi soha. az a nagymama Kann Róza távoli felmenője lehetett Bask Hirsch , s nem is Szentesen hanem Szegeden stb (én se rég tudok róluk) Kann Lipót egyébként kereskeddő volt, ...egyébként -csodálkoztam is - az egész familia kikeresztelkedett

de a lényeg a zsidók diszkriminációja

kimásoltam a teljes cikket de csak részleteiben olvasható, kinagyitva, kell is hozzá megszakitás---



 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9318107170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása