erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Édes Anna

2022. június 24. - gond/ol/a

 tegnap este a mediaklikkre klikkeltem, de egy csomó más ablak is nyitva lévén, csak a komoly zenét hallottam, éreztem egy régi magyar film kezdetét. Valóban az volt, ha nem is annyira régi: Fábry Édes Annája kezdődött. Gondoltam belenézek, bár annak idején persze láttam, még a moziban., sőt azt hiszem még filmesztétika órám is tanitottam - de az is már rég volt.

Bevallom, a számitógépnél el szoktam csámborogni, a filmről máshova, s közben hallom tovább a filmet..

csakhogy innen nem lehetett elszakadni, egy másodpercre sem!

Remekmű volt, mestermű.

Kiszámítva, kicsiszolva minden képe tökéletesre

Attól tartok időközben a filmművészetből filmgyártás lett

De ez a film még művészet volt, a javábóL!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4917866455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása