erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

AHOGY MINDENKI 2008

2022. április 01. - gond/ol/a

délben gyorsan hazajöhetnékem volt, ebéd után, még lányom se tudott becsalni a könyvesboltba... mintha azért igyekeztem volna haza, mintha előre tudtam volna, lezuttyanok a kanapémra, bekapcsolom a tévét, és ott valami csoda fogad, sötét , alig megvilágított de melegfényű színpad közepén Presser a zongoránál, s körülötte a zenésztársai, s már el is varázsolódok:

 

"... volt egy szép napunk"

 

meg

 

"ahogy mindenki, én is megjöttem, ... néha én is elkéstem, ...néha én is nevettem, ...néha rosszat is tettem, ... én is elmegyek egyszer..."

 

Igen, igen : "a zene, az kell"

 

Próbálom majd megkeresni videon (youtube-on), hogy hallható legyen, "mindenki"-nek...

 

.....

 

Sajnos, nem találom!

 

S még csak a számítógép videotárlóján se tudom kikeresni, mert "szabályosan" parlamenti közvetítés lett volna még akkor... délelőtt még hallottam is, úgy zajlott minden, mintha mi se történt volna - pedig már minden lap is öles betűkkel hozza, hogy EKKORA KORMÁNYVÁLSÁGOT! Úgy látszik délután már valami történt? Ami nem tartozik a tévénézőkre?

 

Pedig , szerintem minden ránktartozik!

 

De a két Presser számmal feltétlenül jobban jártam, mint két parlamenti hozzászólással jártam volna!

 

*****

 



 

 

 

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9917795149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása