erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

gyorsrajz

2021. október 17. - gond/ol/a

 

 nem nagyon akarunk, tudunk elkezdődni újra... mármint a Munkácsy Képzőművészeti Körünk

a múltkor is , most  is csak 3-an voltunk a Muzeumban

tulajdonképpen 2en... az instruálónak kinevezett tagunk nem is rajzolt, csak beállitott egy köcsögöt 


 

és instruált.... 


 

papirja se lett volna, ceruza se.. nekem szerzett egy vékony A4est. a táskámban volt egy zöld tűfilc, harmadikunk gondos önellátó...

én gyorsan le is firkantottam, majdnem tintafogyásig,, türelmetlen vagyok az aprólékosságnak meg a fényképszerűségnek nem is látom túl sok értelmét


 

aztán idő előtt el is viharzottam a ktár népzene lemez bemutatójára,,, a belátogató ignő hatására

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8516723920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása