erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

portrém

2020. január 31. - gond/ol/a

 

a tárlatvezetés után, beültünk az asztalunk mögé, s ki--ki rajzolni kezdett, egymást, én nem akartam, de aztán mégis egy srégen szembeülőt elkezdtem, bár más modellje volt...aki még a haját is beállitotta sajna



aztán mikor elkészültem (én gyors vagyok és vázlatps csak,,de nem szeretem kidolgozni, mert azzal a lényeget eltakarnám...



erre rám szól a szemben ülő" kollega", hogy ne mozogjak,kiederült, hogy ő viszont engem rajzolt (észre se vettem)

cserébe lefirkantottam sutyiban é n őt, de nem ő lett jó

én viszont azt hiszem végül is igen


mintha megtalált volna bennem valami rejtettet

a szeme

tán azt is ami a szemnek láthatatlan...:


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr615447310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása