erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

az egyik oldal

2019. május 14. - gond/ol/a

elmentem Gyurcsány fórumára,,,

ne kérdezd miért

elég lapos volt, az első része, amin jelen volt a sajtó, sorfalat álltak, be pont elém... semmit se láttam a járkáló Gyurcsányból, rosszullét is kerülgetett levegóhiányból(?) de a hátam mögött ülő volt tanítvány (s volt szoc képviselő) szerencsére kinyitotta az ajtót, és helyet cserélt velem mellette igy szabad levegőn ültem, végül is

később elmentek a sajtósok (átmenetileg)  (így szólt a megállapodás, nem is bántam , mert nem csak a látványtól fosztottak meg hanem össze-visszamászkáltak és vették filmre a nézőket (bennünket!)!)

s elkezdődött a fórum, a kérdések szerintem nem a Gyurcsánynak voltak szánva, de mindenesetre, Gyurcsán elővette a parlagibb hangját s bizony nem szalonképesen kezdett beszélni (ha népszerűsködésből tette, nálam bizony célt tévesztett)



szomorú vagyok, már megint két rossz közül kell választanom

és aligha tudom már eldönteni melyik kevésbé az

még az is lehet, hogy NEM megyek szavazni?

egyébként ahogy belépem a terembe, olyan fojtott volt a légkör(nem is véletlenül lehettem majdnem rosszul ) mintha csupa megalázott s már eleve megvert, legyőzött ember ült volna némán a tömött sorokban

annyira sajnálom ezt a jobb sorsra érdemes népet!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6014827222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása