erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

lánygyermekek napja

2023. október 12. - gond/ol/a

tegnap ez volt

nem is tudom mióta 

és azt se hogy miért csak a lánygyerekeknek... (?)

de most minden lányos anya (észnélkül de büszkén) felteszi a fotóját a lányával , én se akarok lemaradni, bár egyre kevesebb ilyen fotóm van: /ez is tavalyi/

 



 

egyébként lányom szülinapjára is (mit ki nem áll és bojkottál) azt kivántam, hogy MINDEN napja boldog legyen!

****

utána néztem: 

A lánygyermekek nemzetközi napja kanadai kezdeményezésre jött létre, először 2012-ben rendeztük meg. Az ünnep célja, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy a világ egyes részein milyen kiszolgáltatott helyzetben vannak a lányok, akiket gyakran megfosztanak a tanulás jogától és erőszak áldozatává is válhatnak.

MEGJEGYZÉSEM:

épp 2012 ben adott lányom életet egy FIÚgyermeknek
 
most lesz mindjárt 11
 
valószinű azért nincs külön napjuk, mert szerencsére ők nincsenek kitéve azoknak a súlyos  negativ megkülönböztetéseknek, mint a lánygyerekek
 
gondoltam is, azért nincs külön napjuk, mert minden nap az övék(?)
 
 
2012-ben meg mikor nagyanya lettem, én mint lánygyermek már nem léteztem, de anyámnak az voltam a halálig , 1989 -ig
 
és azt hiszem, remélem jó volt a kapcsolatunk!  
 
és tulajdonképpen ma is  anyámlánya (-"lánygyermeke") vagyok.....
és most már az is maradok....
 
(ma is róla álmodtam)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6818233571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása