erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

amikor a hóhért akasztják

2023. március 08. - gond/ol/a

egy érdekes, lenyűgözó kiállitáson voltam a végre megnyilt könyvtárban

annyian voltunk, hogy szinte be se fértünk , én végszóra - alig bírtam végigállni a - pedig nagyon szép - megnyitót

a végén le is roskadtam egy üressé vált székre, s szokásomhoz híven fényképezgettem. a tárlókat is, de érdekesebbet is, a mögöttük felvillanó egyik kiállitót, Ádok Zanettet, a fotóművészt..

 

 

később észrevehetett és ő is előkapta a gépét 

 

 

 

igy lett egy művészi fotó rólam (nem is a tárlóbeli tárgyakról, bár azok előterében) 

 

igy tán rajta a művészetek iránti szeretetem is!

 

nagyon örülök neki!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9218067114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása