erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

pár terápia

2017. október 20. - gond/ol/a

van itt Makón egy 4 db előadásra szóló színházbérlet, néha egész jó darab ill.előadás is akad köztük, és olyankor nagyon bosszantó, hogy a bérleten kivül nem igen lehet jegyhez jutni,,, úgyhogy volt néhányszor bérletem, ugyanazon a helyen, mert minden ki van számítva, még bérlethez is nehéz újra hozzájutni, ha egyszer kimaradsz, de az idén, nézegetve a repertoárt megállapitottam, hogy nem túl kecsegtető, csupa középfajú színmű, vagy inkább vígjátékocska, és elég egyoldalú témaválasztásban, mind párokról szól, rögtön ez az első is:már nevében is: Párterápia. a dátum se volt megfelelő, okt 16. ez a nap foglalt! nemesebb célokra, mert az unokámnak ekkor van a születésnapja, és terveim szerint mindig személyesen szeretném felköszönteni (tavaly úgy is történt pl)


de most nem sikerült, úgyhogy ha már Makón maradtam,ragadtam, és ha már olyan közel az a hagymaház (és ha már végül csak megvettem azt a bérletet) átsétáltam a szomszédba

a teremben ez a színpadkép fogadott...
ismét megállapíthattam, mikor megjelentek a színészek, hogy nem látva jól a színészek arcát a színpadon, hogy nem csak az ismerősöket nem ismerem fel messziről az utcán, hanem a színészek arcát is homályosan látom, tehát vagy az újabb szemüvegem, vagy a hályogom vagy mindkettő eléggé megneheziti a látási viszonyaimat

 

de azt hiszem a jó látás se segített volna, különösen az első felvonásban , ahogy a párterápiára jelentkező házaspár tagjai úgy üvöltöztek, hogy a visszhangtól meg az egymás szavábavágásból , nyugodtan a fülorvost is felkereshetném akár....


a második részben viszont olyan fordulatok és meglepetések jöttek elő, hogy végül is minden jó ha jó a vége...

ja, nem is biztos, hogy jó ( a házaspár mindenesetre békésen és együtt távozott..:) teltház volt, gondolom, főleg párok, nekik biztos tetszett

azért én szívesebben lettem volna az unokám szülinapján.....(de hát a helye  messzebb volt  mint a hagymaház,

ez a párterápia engem eléggé hidegen hagyott... a fordulatoktól eltekintve túl sok volt benne a közhely...dehát előbb utobb minden azzá válhat, ami közös ügy. és hogy valami nem stimmel általában a páros kapcsolatokban, sőt tovább megyek, általában az emberi kapcsolatokban, ahhoz nem kell pszichológusnak lenni, hogy megállapithassuk, bár a szinpadon épp azt is láthattuk, hogy maga a terepauta is küzdhet néminemű  kapcsolati konfliktusokkal...
ki nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9213038128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása